Vedení účetnictví a daňové evidence

Nezáleží na tom, jestli jste start up nebo firma s dvacetiletou tradicí. Bezchybné účetnictví je základ.

Náš tým v rámci vedení účetnictví, daňové evidence a mzdové agendy zajišťuje pro naše klienty kompletní účetní servis. Cílem je poskytnout našim klientům maximální servis vedoucí jak k naplnění zákonných podmínek pro jejich podnikání, tak zejména poskytnout jim veškeré ekonomické informace nezbytně nutné pro řízení firmy. Dokážeme službu poskytnout v různých formách, které si zákazník volí s ohledem na konkrétní potřeby.

Zvolte formu poskytované služby dle vašich potřeb.

OFFLINE - všechny dokumenty jsou zpracovány u nás v účetní kanceláři. Kdykoliv si můžete napsat či zatelefonovat o údaje ve Vašem účetnictví. V případě zájmu umožňujeme také nahlížení do pořízených dat. Můžeme Vám také připravit jakékoliv sestavy na přání.

ONLINE - Všichni pracují na společných datech - jak zaměstnanci klienta, tak pracovníci účetní a daňové kanceláře prostřednictvím výkonného serveru naší kanceláře. Odpadají náklady na vlastní výpočetní techniku, synchronizaci dat a administrativu spojenou s udržováním vlastního systému. Nemusíte již řešit pravidelné aktualizace a zálohování systému. Vaše doklady si pravidelně k zaúčtování přenášíme formou elektronických naskenovaných dokumentů. Pomocí evidence úkolů lze efektivně komunikovat s účetní kanceláři a opačně přímo nad doklady v systému.

Účetnictví u klienta - vzdálená plocha

Jedná se o velice efektivní způsob zabezpečení účetních služeb prováděných z pracoviště, které může být vzhledem ke globálním možnostem internetu umístěno kdekoli na zeměkouli.
Vztah klienta a poskytovatele účetních služeb není díky informačním technologiím omezen na místo působení nebo podnikání - internet nezná hranice ani časová pásma.
Zásadní výhodou pro pracovní tým i klienta je možnost rovnoměrného rozkládání pracovní zátěže, zastupitelnost, možnost vzájemných konzultací a profesní i kariérní rozvoj.
Všichni pracují na společných datech - jak zaměstnanci klienta, tak pracovníci účetní a daňové kanceláře prostřednictvím vzdáleného přístupu.

Výhody vedení Vašeho účetnictví online

  • Účetnictví máte stále dostupné přes internet a máte tak aktuální přehled o stavu firmy
  • Nemusíte kupovat účetní program a řešit jeho instalaci a upgrade
  • Vhodné doklady můžete zpracovávat sami a šetříte tak čas a náklady
  • Nemusíte řešit správu serveru a IT
  • Vaše data jsou bezpečně uložena
  • K přístupu do Vašeho účetnictví Vám stačí přístup k internetu
  • Získáte kompletní přehled o stavu Vaší firmy (stav pohledávek, seznamy faktur, doklady podle středisek/zakázek, výsledky hospodaření)
  • Můžete sami vytvářet vhodné doklady (pokladní, faktury, bankovní výpisy)
  • Zaškolíme Vás

Rozsah vedení účetnictví

Rozsah a způsob vedení účetnictví a požadavky na jeho průkaznost stanoví zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví v platném znění a související prováděcí předpisy

  • evidence a účtování faktur vydaných / přijatých
  • evidence a účtování pokladních a bankovních dokladů, vč. vedení elektronického bankovnictví / úhrady závazků
  • evidence a účtování ostatních pohledávek a závazků z obchodního styku, ve vztahu k zaměstnancům a státním institucím
  • evidence a účtování majetku, kalkulace odpisů HM a NM
  • účtování dohadných položek, rezerv, opravných položek
  • vypracování inventarizací a výkazů
  • spolupráce s auditory

Ať je vaší prioritou online v rámci vzdáleného přístupu a vedení "bezkontaktního" účetnictví, nebo rádi řešíte se svým účetním problémy a osobně, jistě společně nalezneme cestu, a nastavíme řešení Vám tzv. " na míru".

Svěřte nám své účetnictví, neztrácejte drahý čas studováním legislativních změn a věnujte se své práci. Naši účetní mají potřebnou a neustále aktualizovanou kvalifikaci, a v případě nutnosti jsou

PROČ PRÁVĚ MY

Kromě účetních služeb na vysoké úrovni zajišťujeme činnosti požadované majiteli firem :

  • průběžné výsledky hospodaření každý měsíc
  • odhad hospodářského výsledku, návrh daňové optimalizace
  • doklady a faktury si stahujeme sami do účetnictví či přenášíme formou elektronických naskenovaných dokumentů
  • umíme stahovat bankovní výpisy do účetnictví, významně to ušetří náš čas a Vaše peníze
  • můžeme obsluhovat Vaši datovou schránku
  • zajišťujeme veškerou elektronickou komunikaci s úřady
  • kromě dodání dokladů nemáte starost s ničím
  • základem naší spolupráce je diskrétnost na všech úrovních
  • nikdy neztrácíme čas zbytečným přepisováním a preferujeme paperless - čím méně spotřebujeme papíru, tím lépe.
  • doklady akceptujeme v elektronické podobě, a díky tomu vám dokážeme pomoci, ať podnikáte kdekoliv
  • či přenášíme formou elektronických naskenovaných dokumentů