Vedení účetnictví a daňové evidence
Nezáleží na tom, jestli jste start up nebo firma s dvacetiletou tradicí. Bezchybné účetnictví je základ.
Náš tým v rámci vedení účetnictví, daňové evidence a mzdové agendy zajišťuje pro naše klienty kompletní účetní servis. Cílem je poskytnout našim klientům maximální servis vedoucí jak k naplnění zákonných podmínek pro jejich podnikání, tak zejména poskytnout jim veškeré ekonomické informace nezbytně nutné pro řízení firmy. Dokážeme službu poskytnout v různých formách, které si zákazník volí s ohledem na konkrétní potřeby.
Zvolte formu poskytované služby dle vašich potřeb.
OFFLINE - všechny dokumenty jsou zpracovány u nás v účetní kanceláři. Kdykoliv si můžete napsat či zatelefonovat o údaje ve Vašem účetnictví. V případě zájmu umožňujeme také nahlížení do pořízených dat. Můžeme Vám také připravit jakékoliv sestavy na přání.
ONLINE - Všichni pracují na společných datech - jak zaměstnanci klienta, tak pracovníci účetní a daňové kanceláře prostřednictvím výkonného serveru naší kanceláře. Odpadají náklady na vlastní výpočetní techniku, synchronizaci dat a administrativu spojenou s udržováním vlastního systému. Nemusíte již řešit pravidelné aktualizace a zálohování systému. Vaše doklady si pravidelně k zaúčtování přenášíme formou elektronických naskenovaných dokumentů. Pomocí evidence úkolů lze efektivně komunikovat s účetní kanceláři a opačně přímo nad doklady v systému.
Účetnictví u klienta - vzdálená plocha
Jedná se o velice efektivní
způsob zabezpečení účetních služeb prováděných z
pracoviště, které může být vzhledem ke globálním možnostem internetu umístěno
kdekoli na zeměkouli.
Vztah klienta a poskytovatele účetních služeb není díky informačním
technologiím omezen na místo působení nebo podnikání - internet nezná hranice
ani časová pásma.
Zásadní výhodou pro pracovní tým i klienta je možnost rovnoměrného rozkládání
pracovní zátěže, zastupitelnost, možnost vzájemných konzultací a profesní i
kariérní rozvoj.
Všichni pracují na společných datech - jak
zaměstnanci klienta, tak pracovníci účetní a daňové kanceláře prostřednictvím
vzdáleného přístupu.
Výhody vedení Vašeho účetnictví online
- Účetnictví máte stále dostupné přes internet a máte tak aktuální přehled o stavu firmy
- Nemusíte kupovat účetní program a řešit jeho instalaci a upgrade
- Vhodné doklady můžete zpracovávat sami a šetříte tak čas a náklady
- Nemusíte řešit správu serveru a IT
- Vaše data jsou bezpečně uložena
- K přístupu do Vašeho účetnictví Vám stačí přístup k internetu
- Získáte kompletní přehled o stavu Vaší firmy (stav pohledávek, seznamy faktur, doklady podle středisek/zakázek, výsledky hospodaření)
- Můžete sami vytvářet vhodné doklady (pokladní, faktury, bankovní výpisy)
- Zaškolíme Vás
Rozsah vedení účetnictví
Rozsah a způsob vedení účetnictví a požadavky na jeho průkaznost stanoví zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví v platném znění a související prováděcí předpisy
- evidence a účtování faktur vydaných / přijatých
- evidence a účtování pokladních a bankovních dokladů, vč. vedení elektronického bankovnictví / úhrady závazků
- evidence a účtování ostatních pohledávek a závazků z obchodního styku, ve vztahu k zaměstnancům a státním institucím
- evidence a účtování majetku, kalkulace odpisů HM a NM
- účtování dohadných položek, rezerv, opravných položek
- vypracování inventarizací a výkazů
- spolupráce s auditory
Ať je vaší prioritou online v rámci vzdáleného přístupu a vedení "bezkontaktního" účetnictví, nebo rádi řešíte se svým účetním problémy a osobně, jistě společně nalezneme cestu, a nastavíme řešení Vám tzv. " na míru".
Svěřte nám své účetnictví, neztrácejte drahý čas studováním legislativních změn a věnujte se své práci. Naši účetní mají potřebnou a neustále aktualizovanou kvalifikaci, a v případě nutnosti jsou
PROČ PRÁVĚ MY
Kromě účetních služeb na vysoké úrovni zajišťujeme činnosti požadované majiteli firem :
- průběžné výsledky hospodaření každý měsíc
- odhad hospodářského výsledku, návrh daňové optimalizace
- doklady a faktury si stahujeme sami do účetnictví či přenášíme formou elektronických naskenovaných dokumentů
- umíme stahovat bankovní výpisy do účetnictví, významně to ušetří náš čas a Vaše peníze
- můžeme obsluhovat Vaši datovou schránku
- zajišťujeme veškerou elektronickou komunikaci s úřady
- kromě dodání dokladů nemáte starost s ničím
- základem naší spolupráce je diskrétnost na všech úrovních
- nikdy neztrácíme čas zbytečným přepisováním a preferujeme paperless - čím méně spotřebujeme papíru, tím lépe.
- doklady akceptujeme v elektronické podobě, a díky tomu vám dokážeme pomoci, ať podnikáte kdekoliv
- či přenášíme formou elektronických naskenovaných dokumentů